همۀ دستگاههای دولتی استان باید در ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان اهتمام جدی ورزند.”
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۵/۱۷ به همراه جمعی از مدیران کل استانداری با هدف بازرسی از نحوۀ عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در محورهای استقرار میز خدمت و تکریم ارباب رجوع، اشاع و ترویج فرهنگ اقامۀ نماز، الگوی نیروی انسانی، نحوۀ ارزشیابی و رسیدگی به شکایات و نحوۀ اطلاع رسانی ارائۀ خدمات دستگاه در رسانه ها و مطبوعات، از این اداره کل و مجموعۀ ادارۀ سنجش و ارزشیابی مهارت کارآموزان، بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع در جمع مدیران، مسئولین ادارات و روسای مراکز آموزشی، اظهار داشت: اولین محوری که در این بازدیدها مدنظر می باشد، شاخص استقرار میزخدمت در دستگاههای اجرایی و نحوۀ پاسخگوی به ارباب رجوع می باشد.
مهرداد غضنفری افزود: استقرار میز خدمت در دستگاههای دولتی یکی از خدماتی است که بواسطۀ آن از سرگردانی ارباب رجوع در ادارات جلوگیری شده و در بدو ورود با توضیحات متصدی میزخدمت که می بایست از کارشناسان زبده و مطلع از تمامی حوزه ها باشد، با نحوۀ فعالیت و قسمتهای مختلف دستگاهها آشنا شده و از سرگردانی و اتلاف وقت جلوگیری بعمل آمده و رضایت آنان نیز جلب گردد و خواستار این هستیم که مدیران و معاونین این دستگاهها به استقرار میز خدمت اهتمام جدی ورزیده و آنرا بعنوان یکی از مهمترین وظایف بشمار آورند.
معاون استاندار قم عنایت خاص مدیران را در حوزۀ پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات را خواستار شده و تصریح کرد: مدیران دستگاهها می بایست در رسیدگی به درخواستها و شکایات مردم مجدانه سعی و تلاش نموده و با پاسخگوئی دقیق و صحیح به شهروندان و مراجعین ارائۀ خدمات نمایند تا مراجعین هم مطمئن شوند که مسئولین درخواستها و شکایات آنها را دیده و به آن رسیدگی خواهد شد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و هیئت همراه از تمامی واحدها و ادارات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و ادارۀ سنجش و ارزشیابی مهارت از نزدیک دیدار نموده و با نحوۀ فعالیت بخشهای مختلف از نزدیک آشنا شدند.
https://www.qomtvtoportal.ir/?p=2705
نظرات